Cât valorează siguranța datelor?

Pricipalul motiv pentru care companiile aleg să își externalizeze serviciul de email și de stocare al documentelor este securitatea. Al doilea motiv este disponibilitatea.

Ai calculat vreodată cât de mult te costă fiecare email trimis care a ajuns în folder-ul de SPAM al destinatarului? Sau cât te costă atunci când pierzi date sensibile, din greșeală, accidental, sau din rea voință?

  • Soluții de emai premium și stocare de documente ce pornesc de la 3.33 EUR / lună
  • Spațiu nelimitat de găzduire pentur email și documente pentru 5 utilizatori pornind de la 40 EUR / lună.
  • Complet în legalitate din punct de vedere al licențelor pentru aplicații Office și 1 TB de stocare pentru documete începând de la 10,5 EUR / lună.

Alege pachetul și numărul de angajați și primește o estimare personalizată a costurilor

G Suite Basic

30 GB spațiu de stocare pentru email-uri și documente, accesibile în timp real de pe telefon, dektop și tabletă.

  • Spațiu de stocare 30 GB/utilizator pentru email și documente stocate în cloud
  • Serviciu de e-mail bazat pe tehnologia GMail
  • Calendar ce poate fi partajat cu echipa și colaboratorii
  • Documente, foi de calcul și prezentări în cloud
  • Control asupra securității și a consolei de administrare
  • Asistență telefonică și pe email

G Suite Business

Spațiu nelimitat de stocare, cloud search, funcționalități avansate de stocare, retenție și arhivare pentru documentele păstrate în Drive.

  • Spațiu de stocare nelimitat sau 1TB/utilizator pentru mai puțin de 5 utilizatori înscriși
  • Serviciu de e-mail bazat pe tehnologia GMail
  • Calendar ce poate fi partajat cu echipa și colaboratorii
  • Documente, foi de calcul și prezentări în cloud
  • Control asupra securității și a consolei de administrare
  • Propriul motor de căutare, Cloud Search
  • Arhivarea și crearea politicilor de retenție pentru e-mailuri și conversații
  • eDiscovery pentru e-mailuri, conversații și fișiere
  • Rapoarte de audit pentru activitatea utilizatorilor
  • Asistență telefonică și pe email

Office 365 Business Essentials

Ideal pentru firmele care au nevoie de externalizarea email-ului la Microsoft și de alte servicii de business. Aplicațiile Office nu sunt incluse.

  • Externalizarea e-mailului cu 50 GB spațiu de stocare pentru fiecare utilizator
  • OneDrive cu 1TB spațiu de stoacare pentru fiecare utilizator
  • Versiunile web de Outlook, Word, Excel și PowerPoint (versiunile desktop ale aplicațiilor nu sunt incluse)
  • Informați și interacționați cu un intranet la nivel de firmă și cu site-uri de echipă în SharePoint
  • Videoconferințe prin Skype for Business pentru maximum 250 de persoane simultan
  • Soluție de chat intern pentru echipă, prin Microsoft Teams
  • Gestionați activitățile și lucrul în echipă cu Microsoft Planner
  • Asistență telefonică și pe email

Office 365 Business

Ideal pentru firmele care au nevoie de aplicațiile Office, precum și de stocarea și partajarea în cloud a fișierelor. Soluția de e-mail de la Microsoft nu este inclusă

  • Soluția de e-mail de la Microsoft nu este inclusă
  • OneDrive cu 1TB spațiu de stoacare pentru fiecare utilizator
  • Versiunile desktop ale aplicațiilor Office 2016: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, pentru Mac și PC
  • Versiuni web de Outlook, Word, Excel și PowerPoint
  • O singură licență este pentru 5 telefoane, 5 tablete și 5 computere PC sau Mac per utilizator
  • Asistență telefonică și pe email

Office 365 Business Premium

Ideal pentru firmele care au nevoie de e-mail premium externalizat la Microsoft, de aplicațiile Office și de alte servicii de business.

  • Externalizarea e-mailului cu 50 GB spațiu de stocare pentru fiecare utilizator
  • OneDrive cu 1TB spațiu de stoacare pentru fiecare utilizator
  • Versiunile desktop ale aplicațiilor Office 2016: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, pentru Mac și PC
  • Versiuni web de Outlook, Word, Excel și PowerPoint
  • Informați și interacționați cu un intranet la nivel de firmă și cu site-uri de echipă în SharePoint
  • Videoconferințe prin Skype for Business pentru maximum 250 de persoane simultan
  • Soluție de chat intern pentru echipă, prin Microsoft Teams
  • Spuneți-le clienților să planifice întâlniri online, cu Microsoft Bookings
  • Gestionați activitățile și lucrul în echipă cu Microsoft Planner
  • Asistență telefonică și online